maandag 18 juni 2007

Visite,visite....

Vandaag hebben we bezoek gehad van Carol & Gert, die voor het eerst in Florida zijn.
Carol heb ik leren kennen via het Orlandotips-Forum waarop zij ook dagelijks te vinden is. Al 'pratende' hebben we een aantal weken geleden een afspraak gemaakt om bij elkaar op de koffie komen. Om dat zij verblijven in het Disney Pop Century Resort, heb ik ze even opgehaald. Daar aangekomen werdt ik bij de ingang aangehouden door een security-guard van Disney die om mn rijbewijs vroeg ter indentificatie. Zij keek nog al erg argwanend naar mn 'roze-papiertje' , maar na mn uitleg dat dit papiertje een dutch-driverslicense was wenste ze mij nog een Have a Magical Day toe en kon ik doorrijden naar het resort.

Na terugkomst in onze villa eerst ff lekker bijgepraat onder het genot van een bakkie Douwe-Egberts. In de loop vd dag bezoek gebracht aan o.a. Walmart en Premium Outlet Mall en jawel, ook zij kwamen met een aantal tasjes naar buiten.

Al met al was het een gezellige dag !

Geen opmerkingen: